3 KPI Esentiali In Ecommerce

kpi magazine online

Dintre toți indicatorii care ar putea fi de ajutor unui marketer sau unui owner de magazin online, i-am descris pe scurt pe 3 dintre cei mai importanți. Care dintre ei crezi că este ignorat, de cele mai multe ori?

1. RETURN ON INVESTMENT

ROI reprezintă rentabilitatea investitiei.

Cum se calculează:

ROI = (Venituri in urma investitiei – Suma investita) * 100 / Suma investita

Rezultatul va fi sub formă de procent, iar interesul oricărui investitor este ca acestă să aibă o valoare pozitivă.

2. CUSTOMER LIFETIME VALUE

CLV estimează valoarea financiară pe termen mediu/lung a fiecărui client.

Cum se calculează:

  • Faci o previziune a duratei de relație cu clientul
  • Estimezi veniturile generate de client în această perioadă
  • Calculezi costurile avute pentru a-i oferi produsele/ serviciile prestate
  • Calculezi valoarea netă a acestor viitoare sume.

3. RATA DE CONVERSIE

Rata de conversie este procentul de vizitatori ai unui site care realizează o acțiune specifică dorită: finalizează o comandă, solicită mai multe informații, se înscriu la newsletter, etc.).

Cum se calculează:

Rata de conversie % = (Numarul de vizitatori care finalizeaza o actiune specifica / numarul de vizitatori unici) x 100

Te pasionează marketingul online? Urmărește-ne:

Instragram: https://www.instagram.com/debordant/ 
Facebook: https://www.facebook.com/debordant.agency/

 

Autorul articolului:
Cătălina Mărușter

Chief of Doing Things @Debordant. Îndrăgostită iremediabil de digital marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *