5 Trenduri Din Social Media Pe Care Nu Le Mai Poti Ignora In 2019

Pe măsură ce anul 2019 se apropie, începem să ne focusam pe viitoarele trenduri din social media pentru a ne pregăti o strategie de succes. Dacă în 2018 utilizatorii Facebook & Instagram abia au început să se obișnuiască cu toate feature-urile disponibile, anul următor acestea vor fi instumentele preferate de marketeri pentru a crea campanii cu adevărat diferite. Nimeni nu poate știi cu siguranță ce schimbări vor mai exista pe parcursul anului viitor, dar putem fi siguri în legătură cu câteva dintre trenduri:

1. Live videos

Live streaming-ul duce ideea de video la un alt nivel. În loc să-ți investești resursele (timp, bani) în crearea unui video, care s-ar putea să nu îți placă la final, te poți folosi de funcția live pentru a oferi potențialilor clienți o experiență personalizată, într-o atmosfera mai intimă, de genul secvențelor behind-the-scenes. Chiar dacă totul în jur devine automatizat, oamenii caută mereu modalități prin care să rămână aproape unii de alții. Keep that in mind!

2. Real-time marketing

Focusarea pe evenimentele de actualitate din social media și crearea unei strategii care să te ajute să fii tot timpul la curent cu ultimele noutăți, ar trebui să fie unul dintre to do-urile tale pentru anul viitor. Folosește-te de noile tendințe și de feed-back-ul primit de la clienți în mod constant, pentru a crea ad-uri care să răspundă nevoilor acestora. Înțelege modul în care clientul tău acționează, pentru a-i putea livra exact mesajul de care are nevoie.

oreo-marketing

3. Instragram Stories

Portivit Entrepreneur, 200 de milioane de utilizatori folosesc Insta Stories în fiecare luna, ceea ce face Instragram unul dintre canalele pe care merită să te axezi atunci când te gândești la posibile modalități de promovare. Deși este valabil doar 24h, avantajul unui Story este conținutul fresh & personalizat pe care îl poți crea în fiecare zi.

4. Influencer Marketing

Spre deosebire de celebrități, influncerii sunt oameni simpli cu care clienții se pot identifica mult mai ușor și în care simt că pot avea încredere. Atunci când produsele sunt promovate de influenceri, șansele ca potențialii clienți să achiziționeze un produs cresc cu 30%. Mai important decât numărul de followeri pe care îl are un influencer, e credibilitatea pe care și-a câștigat-o, dar și potrivirea cu brand-ul pe care îl promovează.

5. Focus pe Generația Z

Timpul trece 🙂 și Milennials rămân în urmă. Generația Z începe să între încet-încet pe piață muncii și prin urmare va avea bani de cheltuit. Majoritatea celor din Generația Z au crescut înconjurați de tehnologie, ceea ce face ca social media să fie un mediu natural și confortabil pentru ei. Spre deosebire de generațiile anterioare, Generația Z nu este la fel de ușor de impresionat în online, iar folosirea noilor feature-uri este absolut vitală în comunicarea cu aceștia.

generatia-z

Trendurile anului 2019 vor schimba regulile jocului și îl vor face mult mai interesant pentru toți participanții. Social media va ajuta brandurile să se conecteze mai repede și mai ușor cu clienții, să mețina o comunicare mult mai transparență, prin tool-uri noi & fun, ceea ce va aduce numai beneficii ambelor părți. We’re ready for you, 2019! 🙂

Autorul articolului:
Denisa Bălulescu

Digital Marketing Manager

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *