Campanii Facebook Ads Pentru Minori

campanii facebook minori

Nu-i așa că schimbările celor de la Facebook te țin în priză în ultima perioada? Știm, și pe noi!

După super modificările din platformă legate de iOS 14, a venit și rândul targetărilor să primească un update pe partea de privacy. Suntem total de acord că generațiile tinere ar trebui să se dezvolte într-un mediu în care se simt în primul rând în siguranță, dar hai să vedem în ce măsură aceste schimbări îți pot afecta performanța campaniilor.

Reclamele tale vor putea targeta userii sub 18 ani doar pe baza vârstei, a genului sau a locației. Asta înseamnă că targetarea bazată pe:

  • Țintire detaliată (Interese, Comportamente, Date demografice)
  • Conexiuni
  • Limbi cunoscute
  • Audiență personalizată site web
  • Activitatea din aplicații
  • Activitatea offline
  • Liste de clienti
  • Interacțiuni cu Evenimente, Pagini de Facebook, Conturi de Instagram, Experiențe Instant, Formulare de clienți potențiali, Cumpărături, Clipuri video
  • Audiențe asemănătoare, 

nu va mai fi posibilă. Aceste modificări se vor aplica atât în Facebook, cât si în Instagram și Messenger.

În momentul în care userii vor împlini vârsta de 18 ani, aplicația îi va anunța că din acest moment opțiunile de targetare ale advertiserilor vor fi diferite, dar vor avea posibilitatea de a controla tipul de reclame care le va fi afișat, de la nivel de setări.

Cum poți structura campaniile dacă obiectivul tău e să ajungi la useri cu vârste cuprinse între 16-55 ani, de exemplu? Vei avea nevoie de două ad grupuri.

Unul în care vei selecta vârsta cuprinsă între 16-17 ani, genul și locația userilor,

și altul în care vei selecta vârsta cuprinsă între 18-55 ani, genul, locația, interesele potrivite brandului tău sau audiențe personalizate.

În felul acesta te vei asigura că nu vei pierde total contactul cu o parte importantă a audientei tale, respectându-le userilor, în același timp, nevoia de intimitate și de siguranță.

 

Autorul articolului:
Denisa Bălulescu

Digital Marketing Manager

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *