Excluderea Jocurilor Din Campaniile Google Ads Display

excluderea jocurilor google ads display

Pentru orice business, campania de tip display poate reprezenta una dintre cele mai ușoare metode de a ajunge la publicul țintă. Totuși, este important să avem în vedere faptul că eficiența acestor campanii depinde foarte mult de relevanța poziționării reclamelor. Visul fiecărui digital marketer este să-și afișeze ad-urile doar către un public relevant, iar pentru asta Google Ads ne vine în ajutor cu opțiuni specifice pentru targetarea și excluderea plasamentelor.

În acest articol vei învăța cum poți exclude afișarea reclamelor de tip display din aplicațiile de jocuri, sau din orice alt tip de aplicație pe care care îl consideri irelevant pentru campaniile Google Ads.

De ce ar trebui să faci asta?

  • De cele mai multe ori, utilizatorii aplicațiilor de jocuri nu fac parte din publicul țintă (copii/persoane care doar vor să se joace).
  • Utilizatorii aplicațiilor de jocuri au tendința să dea click pe ad-uri din greșeală.
  • Din cauza click-urilor eronate, poate crește bounce rate-ul pe website și costul/conversie.
  • Rezultatele campaniilor nu vor reprezenta interesul real al publicului țintă.

Cum se exclud aplicațiile de jocuri?

Pasul 1

În campania de tip display din care dorești să excluzi afișarea în aplicații, accesezi secțiunea Placements – Exclusions:

Pasul 2

Accesezi butonul de editare și alegi opțiunea Exclude placements:

Pasul 3 

Din lista afișată alegi ultimul element, App categories. Să ai în vedere să fie selectată în partea de sus excluderea la nivel de campanie, pentru a te asigura că jocurile sunt excluse din toate grupurile campaniei:

Pasul 4 

Selectezi pe rând, Apple App Store, respectiv Google Play.


Pasul 5

În secțiunea Games, bifezi toate categoriile de jocuri și salvezi. 

Lista aplicațiilor excluse se poate vedea și modifica oricând în secțiunea Exclusions.


În cazul în care dorești să mai găsești plasamente care nu sunt relevante pentru campania ta, le poți vedea pe toate în lista Where ads showed. Să ai în vedere selectarea unei perioade de timp relevantă, pentru o analiză corectă.

Această listă te poate ajuta să identifici alte plasamente care nu sunt relevante campaniei tale, iar ulterior să le adaugi în lista de Exclusions

Sperăm că acest articol ți-a fost de folos, și vei observa asta și în rezultatele campaniilor tale. Dacă ai implementat și tu acești pași, nu ezita să ne lași un comentariu în care sa ne spui care a fost experiența ta cu ele.

Autorul articolului:
Eliz Bányai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *