15. Emailuri Care Ajuta La Imbunatatirea Relatiilor Cu Clientii

Prima impresie este foarte importantă atunci când intri pentru prima dată în contact cu un brand. La început analizezi designul, comunicarea, experiența site-ului și felul în care sunt prezentate produsele sau serviciile. Dacă informațiile primite au fost destul de convingătoare, ești dispus să treci la pasul următor, în funcție de ceea ce îți dorești să primești/plătești:

  • te înscrii la newsletter / îți creezi un cont
  • faci o comandă / ceri o ofertă.

De aici încolo, comunicarea devine mult mai importantă decât înainte. Leadul sau proaspătul client vrea să se simtă auzit, servit, ocrotit și iubit. Mulți nici nu știu că își doresc asta până când nu trec printr-un proces de cumpărare care le oferă o astfel de experiență, după care așteptările lor nu vor mai fi niciodată la fel (de joase).

Un mod prin care poți îmbunătăți acest proces este prin personalizarea emailurilor trimise după ce un user a plasat o comandă sau s-a abonat la un newsletter. Am selectat niște exemple de emailuri care să te inspire:

1. PremiumBeat by Shutterstock – înscriere la newsletter

 

 

2.BuzzFeed – înscriere la newsletter

 

3. Macy’s – înscriere la newsletter

 

 

4. Patagonia – înscriere la newsletter

 

 

5. Lush – înscriere la newsletter

 

 

6. Zulily – confimare comandă

 

7. Classic Specs – confimare comandă

 

 

8. Blind Barber – confimare programare

 

 

9. Warby Parker – confimare comandă

 

 

10. Toms – confimare comandă

 

 

 

Acest articol face parte din seria 30 De Zile De Marketing Debordant. În următorul articol vorbim despre setările de bază ale website-urilor.

Pentru informații relevante din domeniu, urmărește-ne pe Facebook și/sau Instagram.

Autorul articolului:
Cătălina Mărușter

Chief of Doing Things @Debordant. Îndrăgostită iremediabil de digital marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *