16. Setari De Baza Ale Website-urilor

Site-ul reprezintă cartea de vizită a brandului tău în lumea online-ului. Designul lui, structura și cât de friendly va fi pentru useri sunt primele aspecte pe care trebuie să le iei în considerare atunci când gândești un site nou. Totuși, acestea nu sunt singurele. Următoarele aspecte importante sunt codurile de tracking.

Pentru a putea obține cu ușurință informații legate de: volumul de trafic din site, volumul și felul conversiilor, caracteristicile celor care ți-au vizitat site-ul (vârsta, sex, locație), sursa și mediul din care userii au ajuns pe site sau audiențele din care fac parte userii interesați de produsul/serviciul tău, e nevoie să instalezi pe site Google Analytics

Dacă nu ai instalat până acum acest tool must-have, e timpul să faci asta!

 

 

Un tool care te va ajuta să gestionezi instalarea diferitelor coduri de tracking fără prea multe bătăi de cap este Google Tag Manager. Cu ajutorul lui poți instala cu doar cateva click-uri Pixelul de Facebook, Tag-ul de Pinterest, Hotjar și chiar și Google Analytics, dacă nu l-ai instalat deja manual. În urma creării unor eventuri Google Tag Manager îți permite să setezi chiar și conversii ce pot fi importate ulterior în Google Ads. 

 

 

Tip: După fiecare modificare majoră pe care o faci în site, verifică dacă codurile de tracking ale tool-urilor de mai sus sunt în continuare up and running cu ajutorul extensiei Google Tag Assistent

 

Nu în ultimul rand, atunci când vorbim despre site-uri, backup-urile făcute în mod regulat sunt o necesitate. În acest mod, orice s-ar intampla cu site-ul tău, vei avea mereu o copie a lui pe care o vei putea folosi în situații de urgență.

Indiferent că îți creezi un site nou sau vrei un update al site-ului tău vechi, pune accent, pe lângă estetică, și pe implementarea aspectelor ce țin de tracking și de siguranța site-ului tău. Îți vei mulțumi mai târziu.

Acest articol face parte din seria 30 De Zile De Marketing Debordant. În următorul articol vorbim despre cum să te împrietenești cu Google prin urmărirea cerințelor SEO de bază.

Pentru informații relevante din domeniu, urmărește-ne pe Facebook și/sau Instagram.

Autorul articolului:
Denisa Bălulescu

Digital Marketing Manager

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *