30. Reevaluarea obiectivelor de marketing

Am ajuns la finalul celor 30 de Zile de Marketing Debordant, și dacă în prima zi te provocam să îți setezi 3 obiective pe care ai vrea să le îndeplinești, acum e timpul le revizuiești și să analizezi rezultatele obținute. Tot acum e timpul să setezi și câteva obiective noi.

Este important să-ți revizuiești periodic obiectivele, pentru a te asigura că sunt încă relevante pentru ceea ce îți dorești de la businessul tău, dar și pentru a face modificări, acolo unde este nevoie, în planul conceput pentru a le atinge. Dacă obiectivele setate inițial nu se mai potrivesc cu viziunea ta despre viitorul businessului, renunță la ele și setează-ți alte obiective noi pe care să îți dorești cu adevărat să le realizezi. 

Împărtășește și cu restul echipei tale obiectivele setate, pentru a lucra cu toții la îndeplinirea lor. Atunci când obiectivele sunt cunoscute și de către colegii tăi, șansele ca aceștia să se mobilizeze și să te ajute să le realizezi sunt mult mai mari. În plus, întreg procesul va face ca echipa să fie mai unită.

Pentru mai multe detalii despre cum să îți setezi corect obiectivele de marketing, te poți întoarce oricând la primul articol al challange-ului

Timp de 30 de zile, am detaliat câte un subiect important pentru antreprenorii și marketerii care țin la brandurile lor. Dacă ești în căutarea unor noi modalități prin care îți poți crește business-ul, găsești aici 30 de articole care te pot ajuta să obții acest lucru!

Pentru informații relevante din domeniu, urmărește-ne pe Facebook și/sau Instagram.

 

Autorul articolului:
Denisa Bălulescu

Digital Marketing Specialist

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *