Google introduce funcții noi pentru Responsive Search Ads

Pentru a livra ad-uri relevante, Google introduce funcția de inserare a locației. Astfel că, atunci când creezi headline-uri, poți să adaugi, cu ajutorul comenzii {LOCATION(City)}, locația în care potențialul client efectuează căutarea sau locația de care este interesat. Aceasta poate fi schimbată în oraș, județ sau țară.

Pe lângă aceasta, a apărut și opțiunea de countdown customizer, prin care ad-ul calculează perioada de timp dintre momentul în care se termină un sale și momentul în care cineva vede ad-ul, actualizându-l în mod dinamic. Opțiunea se poate folosi prin comanda {COUNTDOWN}.

Pentru a îmbunătăți experiența de shopping online, Google a îmbunătățit sugestiile care apar atunci când scrii titluri și descrieri. Acum, poți vedea categorii noi care recomandă expresii utilizate frecvent, care evidențiază disponibilitatea online, opțiunile de shipping și retur.

Ultima funcție recent apărută vine în ajutor pentru gestionarea ad-urilor la nivel de cont și a insight-urilor generale. Astfel, poți accesa informații despre toate asset-urile, indiferent de campanie, pentru a vedea care performează mai bine.

Sursă foto & info: Google Ads Blog

Autorul articolului:
Diana Caducenco

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *