5 Sfaturi pentru mai multe conversii venite din Facebook Ads

1. Personalizează formatele de ad-uri pentru tipurile principale de plasamente.

În cazul imaginilor, îți recomandăm dimensiunile de 1080×1080 px pentru formatul de feed si 1080×1920 px (esențialul să se încadreze în 1080×1420) pentru stories. Astfel, te vei asigura că mesajul tău se vede corect, indiferent de device-ul sau platforma folosită.

2. Obiectiv de conversii raportat la volum.

Dacă setezi obiectiv de conversii, iar volumul de vânzări nu este suficient de mare pentru ca algoritmul să treacă de faza de learning, sunt slabe șanse să performeze bine campania. În acest caz, se recomandă setarea unui obiectiv inferior din funnel, de exemplu, adăugarea produselor în coș. Deși acesta nu e scopul final, algoritmul Facebook poate optimiza mai bine livrarea reclamelor, ceea ce poate duce la un cost per conversie mai mic.

3. Pornește o campanie de remarketing dedicată celor care au interacționat cu tine.

Indiferent că vorbim despre cei care au interacționat cu pagina ta de Facebook/Instagram sau cei care au vizionat filmulețele paginii tale, userii care sunt deja familiari cu produsele sau serviciile tale sunt mai predispuși să asculte ce ai de spus și implicit, să cumpere ceea ce le oferi.

4. Folosește secțiunea Audience Insights.

Pentru a înțelege mai bine caracteristicile audienței paginii tale de Facebook, e important să folosești toate armele care îți stau la dispoziție. În Audience Insights vei descoperi date valoroase despre interesele și caracteristicile publicului tău țintă.

5. Nu uita de Lookalike Audiences.

Folosește-le pentru a crea liste cu useri asemănători:

    • clienților tăi fideli
    • celor care fac comenzi de valori mari
    • tuturor clienților
    • cei care s-au înscris la newsletter.
Autorul articolului:
Cătălina Mărușter

Chief of Doing Things @Debordant. Indragostita iremediabil de digital marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *