5 Exemple de Facebook Ads Care Functioneaza

Pe măsură ce reach-ul organic scade, să creezi ad-uri relevante pe Facebook devine tot mai important. Dar ce faci ca să fii sigur că acestea vor ajunge la audiența ta, dar mai ales că vor avea un impact asupra lor?

Primul pas este de a învăța de la alții. Analizând modul de lucru și ad-urile create de alte companii, poți veni cu propriile idei reinterpretate și eficiente. De aceea, ți-am pregătit o listă de exemple de ”așa DA” pentru campanii plătite de Facebook ads, care te vor ajuta să înțelegi punctele-cheie ale unui ad.

  • Evidențiază un beneficiu unic. Cei de la Casa Rusu includ în copy-ul lor caracteristicile produselor pe care le promovează și beneficiile pe care le aduc acestea. Astfel, în calitate de utilizator, îți este mai ușor să înțelegi cum te pot ajuta aceste produse.
  • Folosește un call-to-action clar. Pe lângă butonul de ”Shop now”, textul te îndeamnă să te bucuri de un decor neobișnuit și să comanzi online produsele din poză.
  • Include opțiunea de a vizualiza produsele. Dacă introduci acest feature în pagina ta de Facebook, vei avea cu siguranță rezultate mai bune. Acum când atenția oamenilor este tot mai dispersată, este necesar să le oferi informații despre servicii și produse acum și aici. Iar tag-ul produselor este cel mai potrivit pentru a ușura experiența de shopping a utilizatorilor.

 

  • Trimite userii către un landing page relevant. În momentul în care dai click pe ad, vei fi redirecționat către pagina care descrie în detaliu produsele. Este un must have în strategia de marketing digital, îți dă șansa să nu spui totul în ad, ci să-i îndemni pe utilizatori să îți viziteze și website-ul.
  • Folosește elemente de branding. Andreea Raicu este o personalitate cunoscută, iar atunci când un utilizator va vedea imaginea, va ști clar despre ce brand este vorba și ce valori promovează acesta.
  • Transmite un mesaj specific brandului. Este important să păstrezi tone of voice-ul brand-ului tău în orice copy pe care îl scrii. Încearcă să setezi valorile și principiile încă de la început și adresează-te clienților cu ele în minte.

 

  • Prezintă un mesaj scurt și concis. Uneori, nu este nevoie de texte pompoase și lungi pentru a transmite un mesaj, mai ales atunci când te adresezi oamenilor care deja au interacționat cu tine. Dacă ai campanii care aduc niște beneficii evidente pentru clienți, atunci un banner explicit și câteva cuvinte sunt de ajuns pentru a trezi interesul utilizatorilor.
  • Folosește o imagine cu efect. Încearcă să folosești culori contrastante care vor atrage atenția utilizatorilor și îi vor face să se oprească din scrol. Cu toate acestea, nu uita să păstrezi identitatea vizuală a brandului tău.
  • Imaginea reiterează oferta. Aceasta permite audienței să vizualizeze oferta, transformând-o în ceva palpabil. Dacă ai nevoie de inspirație, uite un articol care te poate ajuta.

 

  • Evidențiază varietatea. Dacă varietatea este unul dintre punctele-cheie ale brandului, atunci un ad de tip carusel te va ajuta să surprinzi acest lucru. În exemplul de mai sus, cei de la HomeFresh profită din plin de această opțiune pentru a demonstra mai multe feluri de mâncare.
  • Utilizează imagini apetisante. În acest domeniu, tentarea utilizatorilor prin imagini apetisante îi va face să își dorească mai mult, iar caruselul le poate oferi asta. În plus, prezentarea rezultatelor finale îi va motiva pe utilizatori să încerce rețetele propuse.
  • Prezintă procesul pas cu pas. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu ce fac cei de la Homefresh, produsele lor necesită ”asamblare” din partea clienților. Astfel că, ei îți livrează ingredientele porționate și rețeta și te ghidează în prepararea acesteia. Pozele din carusel demonstrează că procesul de pregătire poate fi extrem de ușor.

 

  • Este conceput pentru a fi vizionat cu sunetul oprit. Aproximativ 85% dintre video-uri pe Facebook sunt vizionate fără sunet. Videoclipul de la Orange utilizează imagini și text pentru a-și comunica mesajul eficient indiferent de mediu, făcându-l accesibil pentru toată lumea.
  • Este scurt și drăguț. Videoclipul are doar 20 de secunde, dar reușește să își facă mesajul înțeles. Începe printr-un text interesant, care te face să vrei să vizionezi videoclipul până la capăt.
  • Transmite un mesaj simplu. Chiar dacă poți vedea clar în video care este mesajul celor de la Orange, aceștia au adăugat și o descriere. Aceasta poate fi de folos pentru a le da de înțeles utilizatorilor despre ce este video-ul chiar înainte să înceapă.

Reclamele de mai sus sunt doar câteva dintre exemplele care te-ar putea ajuta în crearea propriei campanii pe Facebook. Cu aceste idei în minte, îți recomandăm să găsești cel mai avantajos format pentru brand-ul tău și să creezi un nou ad. Ai nevoie de ajutor? Contactează-ne!

Autorul articolului:
Diana Caducenco

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *