6. Tell A Story Cu Ajutorul Story-urilor

Povestea din spatele brandului tău ar trebui să fie în centrul fiecărei decizii pe care o iei, dar și a imaginii pe care o afișezi. E importat ca utilizatorii să ajungă să cunoască această poveste și să o regăsească pe întreg parcursul experienței de cumpărare de la produs, preț, calitate, scop, valori, marketing, până la vizualurile și templateurile folosite în social media.

După crearea content planului și stabilirea platformelor pe care urmează să le folosești poți trece la următoarea etapă, cea de creare a postărilor, story-urilor sau videourilor. Acest lucru nu a fost niciodată mai ușor și mai rapid decât acum, când ai la dispoziție atâtea aplicații cu ajutorul cărora poți edita imagini existente și crea content de calitate.

Acolo unde tipul platformei folosite permite ca o parte dintre postări să poată fi văzute simultan (Instagram), folosirea unei anumite palete de culori, a frame-urilor sau a unei anumite teme te va ajuta să păstrezi același fir narativ, dar și să stimulezi simtul estetic al potențialilor clienți.

Tip: Prin toolul Creator Studio poți programa aceeași postare simultan pe Instagram și pe Facebook.

 

Nu ar trebui să neglijezi story-urile, care deși au un life span de doar 24 de ore, te pot ajuta să îți crești businessul în moduri la care nici nu te-ai gândit. În plus, dacă vrei să fie vizibile oricând pe profilul tău, le poți salva în Highlights (Instagram).

Poți alege un template sau un font pe care să îl folosești în fiecare story, pentru a crea ideea de continuitate. Te poți juca cu funcții precum countdown atunci când urmează să lansezi un nou produs, poți face sondaje sau poți îți incuraja fanii să pună întrebări despre brand/un anumit produs. Poți posta videouri behind the scenes, pentru că userii să simtă că au o legatură mai profundă cu brandul. 

Prin simpla vizibilitate pe care story-urile ți-o ofera, te ajută să rămâi pentru mai mult timp în mintea potențialilor clienți și să creezi ușor o legatură aparte cu aceștia. Îți recomandăm, totuși, să nu depașești numărul de 10 story-uri pe zi.

Tip: Momentan story-urile nu pot fi programate în Creator Studio, dar dacă optezi pentru versiunea paid a unui cont Later, le poți programa de acolo.

Chiar dacă story-urile nu erau pe lista ta de to-do, e timpul să îți folosești toți așii din mânecă atunci când vine vorba despre promovarea businessului tău. Prin urmare, te provocăm să găsești un mix & match perfect pentru tine: o aplicație care să te ajute să creezi story-uri, un font preferat pe care să îl menții în story-uri sau 2-3 culori pe care să le folosești constant. 

Acest articol face parte din seria 30 De Zile De Marketing Debordant. În următorul articol vorbim despre sursele de inspirație de care ai nevoie în online marketing.

Pentru informații relevante din domeniu, urmărește-ne pe Facebook și/sau Instagram.

 

Autorul articolului:
Denisa Bălulescu

Digital Marketing Manager

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *