Tot Ce Trebuie Să Știi Despre Campaniile Smart Display

Atunci când vine vorba de digital marketing, eficiența este cuvântul cheie. Chiar dacă de cele mai multe ori lista cu task-uri pare că nu se mai termină, ne putem folosi tot mai des și tot mai ușor de Inteligența Artificială (AI), pentru a putea petrece, în final, mai mult timp axându-ne pe strategie și optimizare. Campaniile Smart Display sunt exemplul perfect de AI folosită cu succes, bineînțeles, în cazul în care ții cont de recomandările făcute de Google.

  • Campaniile Smart Display sunt 100% automate, ceea ce înseamnă targetarea, felul în care vor arată reclamele, cât și strategia de licitare sunt toate gestionate de către un algoritm.
  • În ceea ce privește targetarea, Smart Display folosește o combinație de liste de remarketing, cuvinte cheie, subiecte, plasamente, audiențe in-market și audiențe similare.
  • Tot ce îți mai rămâne de făcut este creezi o campanie căreia -i atribui un buget zilnic disponibil pentru cel puțin 5 conversii și alegi maxim 5 Headline-uri, 5 Descrieri, 5 Imagini și un Logo pe care algoritmul le poată folosi și testa.

Există, totuși, câteva recomandări pe care ar fi bine să le iei în considerare înainte de a crea o campanie Smart Display, pentru a te putea asigura că vei avea rezultatele așteptate:

  • Pentru a putea folosi corect campaniile Smart Display, e nevoie că în cont să existe de cel puțin 50 de conversii din Display sau 100 de conversii din Search în ultimele 30 de zile.
  • Dacă o campanie este pornită și oprită constant sau bugetul ei este schimbat foarte des într-o perioadă scurtă de timp, e recomandat să alegi o strategie de manual bidding, deoarece algoritmul are nevoie de aproximativ 5 zile în care să obțină informațiile necesare pentru a funcționa corespunzător.

În cazul în care există deja campanii obișnuite de Display în contul tău, trebuie să știi că acestea pot rula simultan cu campaniile Smart Display, deoarece în momentul licitației va fi aleasă doar reclama care performează cel mai bine. Totuși, conform Google, campaniile Smart Display înregistrează cu 20% mai multe conversii față de o campanie obișnuită de Display, la același CPA.

Te poți gândi la campaniile Smart Display că fiind visul oricărui marketer, deoarece totul, de la crearea anunțurilor până la strategia de licitare, este automatizat. Datorită AI și machine learning, poți pot crea campanii complexe care ajung la audiențe noi în doar câteva minute. Așa că, dacă sunt potrivite pentru tine, testează-le. “Work Smarter, not harder”. 💡

 

Autorul articolului:
Denisa Bălulescu

Digital Marketing Specialist

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *