22. Facebook Audience Insights Tips & Tricks

Audience Insights din Facebook e tool-ul pe care nu trebuie să-l ratezi atunci când vrei să fii sigur că targetările tale sunt relevante. Acest instrument gratuit te poate ajuta să definitivezi imaginea acelui buyer persona atât de important pentru orice business prin informații utile despre fanii paginii tale, pe care le poți folosi ulterior în campanii. Cum funcționează?

După ce ai selectat pagina de Facebook a business-ului tău, poți trece mai departe la prima categorie de date disponibile despre userii aleși. Trebuie să știi că o parte dintre date sunt disponibile doar dacă pagina are peste 1,000 de Page Likes.

Partea de Demographics te ajută să îți faci o idee despre sexul, vârsta, starea civilă și nivelul de educație al userilor.

Din cea de-a doua categorie, cea de Page likes, poți afla care sunt interesele lor, dar și care sunt celelalte pagini cu care aceștia interacționează.

Tip: În cazul în care site-ul tău are și un blog, această categorie te-ar putea ajuta să descoperi care sunt interesele potențialilor tăi clienți și ulterior să scrii articole care vor fi relevante pentru ei.

Din cea de-a treia categorie poți afla care este locația și limba folosită de fanii paginii tale. Informațiile disponibile despre limba pe care userii au ales-o pot fi folosite atunci când setezi campanii.

Tip: Poți folosi informația legată de locație atunci când vrei să extinzi piața pe care produsul/serviciul tău este vândut.

Ultima categorie este cea de unde poți afla informații despre device-urile folosite de useri, dar și despre activitatea lor recentă pe pagină. 

Tip: Poți folosi această informație pentru a testa diferite ad placements în campanii. De exemplu, dacă majoritatea userilor folosesc telefonul mobil și iPhone/Android, poți exclude desktop-ul de la plasamente.

Datele despre userii care interacționează cu pagina de Facebook a business-ului tău pot fi o adevărată mină de aur dacă știi să le folosești în avantajul tău, iar tool-ul Audience Insights te ajută să faci exact asta. Încearcă-l astăzi și profită de informațiile noi pe care le vei afla!

Acest articol face parte din seria 30 De Zile De Marketing Debordant. În următorul articol vorbim despre conectarea cu alte branduri.

Pentru informații relevante din domeniu, urmărește-ne pe Facebook și/sau Instagram.

 

 

Autorul articolului:
Denisa Bălulescu

Digital Marketing Specialist

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *